خودروی لیفان جایزه تماشاگران امسال تیم والیبال تعاون گنبد

به گزارش سایت بامپوش گنبد، تیم والیبال تعاون گنبد قرار است در مسابقات والیبال امسال خود به تماشاگران بازیهایی که میزبان است خودروی لیفان جایزه بدهد.




تیم والیبال تعاون گنبد که امسال اولین حضور خود را در مسابقات سوپرلیگ والیبال باشگاههای کشور را تجربه میکند، بعد از خرجهای زیادی که برای بازیکنانش اعم از هدیه گوسفند برای عید قربان، یک دست وسایل چینی آشپزخانه، کارتهای اعتباری دو میلیون ریالی، مایکروفر و ... انجام داده بود، اینبار در اقدامی جالب برای تماشاگرانش نیز سنگ تمام گذاشته و قصد دارد بعد از اتمام بازیهای امسال یک خودروی لیفان به قید قرعه بین تماشاگرانش اهدا کند.
بلیتهای بازیهای تیم والیبال تعاون گنبد دوهزار تومان میباشد و تماشاگرانی که میخواهند شانس خود را برای به دست آوردن این خودروی گرانقیمت امتحان کنند باید بلیتهای هر بازی را تا انتهای مسابقات در اختیار خود داشته باشند.
بنابر شنیده ها احتمالا از هفته دوم به بعد شاهد جوایز بیشتر هفتگی از این تیم در هر مسابقه ای که قرار است در گنبد برگزار شود خواهیم بود.
لازم به یاداوریست که تیم والیبال تعاون گنبد در هفته اول مسابقات والیبال سوپرلیگ باشگاههای کشور بازی بسیار حساسی مقابل تیم شهرداری تبریز که میکائیل تاجر را در اختیار دارد برگزار خواهد کرد.
این بازی روز یکشنبه 18 آبان ساعت 5 بعد از ظهر در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.
بلیتهایتان را تا آخرین بازی این تیم نزد خود نگه دارید.

به امید موفقیتهای بیشتر والیبال گنبد و ترکمن صحرا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 دی 1393 ا 18:27 نويسنده : ♥*δɧįƔД*♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.